رفتن به محتوای اصلی
۱۶ اسفند, ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۳
مدیر منطقه هشت شهرداری قم:

فعاليت 150 نيرو در ستاد خدمات‌رسانی منطقه 8 شهرداری قم/آماده‌باش نیروهای خدمت‌رسانی تا پایان هفته

مطلب بدون عنوان 555
مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: در مجموع 150 نیرو درحال خدمت‌رسانی در محدوده ستاد خدمات‌رسانی منطقه هشت شهرداري هستند که در قالب سه شیفت تقسیم وظایف صورت گرفته است.

به گزارش شهرنیوز، محمدحسین علی‌اکبری همزمان با شب نیمه شعبان در گفت‌وگوی مستقیم با مردم، ضمن تبریک نیمه شعبان، اظهار کرد: طبق تصمیمات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، تمام محدوده جمکران به 8 قسمت اجرايي تقسیم شد.

وی با اشاره به اینکه از عمود 96 تا ابتداي رینگ اصلی مسجد مقدس جمکران به شهرداری منطقه هشت سپرده‌شده است، مطرح کرد: حمل زباله، رفت‌وروب، ریسه بندی، آذین‌بندی و ... در این میسر توسط شهرداری منطقه هشت انجام می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه تمام نیروهای انسانی و ماشین‌آلات از هفته پیش در حالت آماده‌باش قراردارند، عنوان کرد: پارکینگ شماره هفت که پارکینگ آل یاسین است، به مساحت 55 هزار متر و با ظرفیت هزار و 450 خودرو در اختیار شهرداری این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه عملیات تسطیح، کوبش، رنگ‌آمیزی ترافیکی و ... در این پارکینگ انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در بحث ستاد اطلاع‌رسانی نیز فضایی به مساحت 100 مترمربع شامل نمازخانه برادران، خواهران، غرفه گمشدگان، غرفه بانوان و آقایان، شارژ موبایل و 12 چشمه سرویس بهداشتی آماده‌شده است.

علی‌اکبری با تأکید بر اینکه یک نیرو به‌صورت دائمی و مستمر درحال نظافت این سرویس‌های بهداشتی است، تصریح کرد: در مجموع نیز 150 نیرو درحال خدمت‌رسانی در این محدوده هستند که در قالب سه شیفت تقسیم وظایف صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های امسال شهرداری قم برای نیمه شعبان مدون‌تر از گذشته بوده است، یادآور شد: خوشبختانه امسال تمام مجموعه‌های مختلف شهرداری قم پای‌کار آمده و تقسیم‌بندی وظایف به‌خوبی انجام‌شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم اضافه کرد: باتوجه به تعطیلات پنج‌شنبه و جمعه و پیش‌بینی حضور زائرین نیمه شعبان در قم تا آخر هفته، تمام نیروهای خدمت‌رسانی تا پایان هفته در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه در محدوده تحت نظارت شهرداری منطقه هشت 150 کارتن پلاست، 60 مخزن فان و 60 سطل زباله سیار وجود دارد، ابراز کرد: باتوجه به فعالیت ایستگاه‌های صلواتی در این مسیر، به‌صورت آنی موضوع نظافت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/n3Nm